Upptäck och fördjupa din tro!

Götabro är Örebro Folkhögskolas bibelskola med över 100 år gamla anor. Skolan har sin egen hemsida och egna konton på sociala medier.

Och boka din konferens hos oss!

Dessutom är skolans kursgård belägen på Götabro! En fantastisk konferensplats där ni får arbetsro, tid för reflektion och möjligheter till fysiska aktiviteter och teambuildning.
Gården har flera fina konferensrum som tar allt ifrån 4 till 40 personer. Rummen är förstås fullt utrustade med projektor, whiteboard och wifi.
Vår restaurang erbjuder frukost, fika och lunch och middag. Vill ni stanna längre så finns nyrenoverade rum till ert förfogande.

Det är enkelt att nå oss – bara en snabb sväng bort från E18. Från Örebro tar det knappt en halvtimme till oss och det går bussar som stannar utanför dörren.
Hör av er med bokningsförfrågan! Kontaktuppgifter hittar du på Götabros hemsida.

Här blir jag mer av den jag är tänkt att vara!
— Evelina, tidigare deltagare på Lärjungaskolan